Administratieve medewerker advocatenkantoor 2000 Antwerpen (v/m/x)

Voor onze klant, een jong advocatenkantoor in 2000 Antwerpen, zijn we op zoek naar een voltijdse administratieve medewerker (v/m/x) ter versterking van het team. Wil jij een jong en gedreven team van advocaten mee ondersteunen in hun mooie kantoren in Antwerpen waar er een vlakke structuur heerst? Lees dan verder wat onze klant jou wil bieden!

Jouw taken

  • Het beheer van alle kantoorgerelateerde organisatie
  • Ontvangst van het cliënteel
  • Beantwoorden van telefonische oproepen
  • Bijhouden van agenderingen
  • Dossiers aanmaken via de advocatensoftware
  • Postverwerking
  • Telefonisch en schriftelijk contact met cliënten en leveranciers van het kantoor
  • Bijhouden kantoorbenodigdheden en opvolgen van praktische kantoorgerelateerde problemen zoals contacten met de IT-firma techniekers, telefonie e.a.
  • Bijhouden van de facturatie en ondersteuning bij debiteurenbeheer (uitschrijven van rappels, desgevallend facturen en klassement)
  • Gebruik van het advocatensoftware LawCloud, beheer van de algemene  e-mailadressen
  • Beheer kmo-portefeuille

Profiel / Competenties

  • Nederlands: zeer goed
  • Engels: goed
  • Frans: goed
  • Office 365: zeer goed
  • LawCloud: kennis is een plus
  • Administratief zeer sterk
  • Organisatorisch sterk
  • Je bent een planner
  • Je bewaakt de deadlines
  • Eerlijk
  • Verzorgt
  • Punctueel
  • Stipt
  • Zelfstandig kunnen werken maar ook in team
  • Procatief 
  • Ook uitvoerend werk verrichten
  • Dresscode: casual chic
  • Open communicatie
  • Je weet van aanpakken
  • Je wil groeien in je functie

Opstart: onmiddellijk

Verloning: marktconform aan de hand van jouw expertise en ervaring.

Locatie: 2000 Antwerpen (openbaar vervoer vlakbij)

Interesse of wens je meer informatie? Bezorg je cv gerust via katy@secretary-academy.be