Voor onze klant, aan vastgoedbedrijf in Brussel met nationale en internationale projecten, zijn wij op zoek naar een 3-talige personal assistant ter ondersteuning van de CEO en het investeringsteam. Wens je deel uit te maken van een toegewijd team van +/- 45 medewerkers waarbij er een vlakke structuur heerst? Dan ben jij mogelijks de gatekeeper die wij zoeken!
Taken
- Rechterhand van de CEO voor professionele en privé doeleinden (80% e-mails = +/- 120 à 150 e-mail per dag).
- Gatekeeper voor de CEO.
- Ondersteuning bieden aan investeringsteam.
Competenties
- Vertrouwen
- Confidentialiteit
- Integer
- Proactief
- Flexibel
- Nauwgezet
- Extravert
- Zorgzaam
- Verzorgd
- Spin in het web
- Zelfstandig kunnen werken maar ook in teamverband
- Punctueel
- Empathisch
- Ervaring met Docusign is een plus
- Goede kennis Office 356; Outlook, Word, Excel, PowerPoint.
Talen
Nederlands: goed in woord en schrift (20% gebruik)
Frans: zeer goed in woord en schrift (40% gebruik)
Engels: zeer goed in woord en schrift (40% gebruik)
Wat kan onze klant jou bieden?
Loon naar werken, expertise en ervaring. Regime van maandag tot en met vrijdag in een 40 uren week. Buiten de wettelijke vakantie extra 12 ADV dagen.
Locatie: 4 dagen op kantoor in Brussel en 1 dag van thuis uit of vanuit kantoor nabij woonplaats van de personal assistant. Dit in samenspraak met de CEO.
Iets voor jou? Bezorg gerust je cv, relevante ervaring en motivatie via katy@secretary-academy.be
Tot binnenkort!